Virga Proizvodi Korisnici O nama Prijava

Implementacija

Implementacija poslovnog rješenja izuzetno je zahtjevan posao za softversku tvrtku. Iako primjenom SaaS koncepta proces implementacije je vrlo pojednostavljen i krajnje je korisnički orijentiran, potrebno je obuhvatiti sve karakteristike tvrtke, te shvatiti sve aspekte na koji korisnička tvrtka posluje.

Ključni faza svake implementacije bilo da se radi o tvrtki s jednim korisnikom ili tvrtki s nekoliko desetaka korisnika jest detaljna analiza poslovnih procesa. Generalno je pravilo koje kaže, kako precizna analiza umanjuje moguće probleme prilikom same implementacije poslovnog rješenja. Sam proces implementacije odvija se u nekoliko koraka:

1
Prvi korak predstavlja otvaranje poslovnog profila korisničke tvrtke.
2
Parametrizacija zasnovana na detaljnim analizama predstavlja drugi korak implementacije. Parametrizacija se vrši koordiniranim dogovorom s korisničkom tvrtkom, ne bi li se što točnije definirali poslovni procesi.
3
Slijedi obuka korisnika koja proces implementacije čini bržom,
te zasigurno predstavlja opciju koja daje korisniku dodatnu sigurnost.
4
Četvrti dio implementacije predstavlja upis osnovnih šifarnika kao što su
šifarnik artikala i šifarnik poslovnih partnera, te mnogi drugi.
5
Posljednja faza implementacije predstavlja upis početnih stanja  (stanje računa,
stanje konta glavne knjige, inventura, otvorene stavke kupaca i dobavljača i stanje imovine).

 Cijeli proces implementacije uzevši u obzir i detaljnu analizu, što naravno ovisi o broju korisnika i samoj kompleksnosti tvrtke može potrajati od nekoliko dana do nekoliko tjedana. To predstavlja značajnu uštedu u vremenu s obzirom na implementaciju poslovnog rješenja zasnovanog na server – klijent arhitekturi.